لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
به دنبال گل هستم و کاسیاس یا لوپز تفاوتی نمی کند !

به دنبال گل هستم و کاسیاس یا لوپز تفاوتی نمی کند !

کارلوس تـوز ستاره آرژانتینی یوونتوس در خط حمله که در هفته های گذشته بازی های فوق العاده ای را برای یووه انجام داده است پیش از بازی با رئال در مورد این بازی گفـت .

6 گل در سری آ زدی , اما از آپریل سال 2009 تا کنون در لیگ قهرمانان گلزنی نکردی .

" واقعا 4 سال است که گلزنی نکردم ؟ اصلا نمی دانستم که این مدت می شود که در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشدم . امیدوارم که فردا به روند گل نزدنم پایان دهم اما مهمترین چیز پیروزی یوونتوس خواهد بود "

" این یک بازی حساس برای هر دو تیم است و این اولین بازی از 3 فینال مهم ِ پیش رو است که مشخص خواهد کرد ما به مرحله بعد صعود خواهیم کرد یا نه "

" ما باید 3 بازی آینده را مانند فینال بدانیم و این بازی نیز مانند بازی رفت بسیار سخت خواهد بود . اما اکنون در خانه بازی خواهیم کرد و با حضور هوادارانمان انگیزه زیادی خواهیم داشت "

" من فکر نمی کنم که این بازی برای رئال آسان باشد اما به هر حال این ما خواهیم بود که 90 دقیقه بر روی چمن زمین بازی خواهیم کرد و نه هواداران "

حضور کاسیاس و یا لوپز ؟

" این چیزی است که آنچلوتی آن را تعیین می کند و من برای من تفاوتی نمی کند و کوچکترین نگرانی در این مورد نخواهم داشت . مطمئنا کاسیاس بازیکن مهم تری از لوپزخواهد بود اما این چیزی را تغییر نمی دهد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: